DUK

DUK

**Kaip užsisakyti prekes sauh.lt** **Pasirinkite prekę** – Prekes galite rasti pasirinkę kategoriją iš produktų meniu, o tada išsirinkti norimą prekę. **Įdėkite prekę į krepšelį** – Jei norite tęsti apsipirkimą arba įsigyti kelias prekes vienu metu, galite uždaryti iššokusį krepšelį spustelėdami rodyklės formos varnelę. Jei nebenorite tęsti apsipirkimo, pasirinkite „Peržiūrėti krepšelį“. Krepšelyje galite keisti prekių kiekį arba jas pašalinti. **Užpildykite kontaktinius duomenis ir pasirinkite pristatymo būdą** – Nuolatiniams klientams duomenys užpildomi automatiškai. **Pasirinkite mokėjimo būdą.** Jei turite klausimų ar reikia pagalbos pateikiant užsakymą, drąsiai kreipkitės el. paštu **info@sauh.lt**. Prieš sudarydamas pirkimo-pardavimo sandorį, pirkėjas patvirtina, kad susipažino su taisyklėmis, sutinka jų laikytis ir traktuoja jas kaip privalomas sąlygas sudarant sutartį su pardavėju. Pirkėjas, kuris nesutinka su taisyklėmis, negali sudaryti pirkimo-pardavimo sandorio. Be taisyklių, pardavėjo ir pirkėjo teisinius santykius reglamentuoja ir Lietuvos Respublikos teisės aktai. **Pristatymas** Prekės pristatomos į paštomatus. Mūsų e. parduotuvė veikia visą parą, o prekes pristatome darbo dienomis nuo **9:00 iki 18:00**. Užsakytas prekes galite greitai ir patogiai atsiimti artimiausiame paštomate.
**Apmokėjimo būdai** Už e. parduotuvėje užsakytas prekes galima atsiskaityti: - Internetine bankininkyste (Swedbank, SEB, Citadele, Luminor (EE, LV, LT), Coop ir LHV (EE), Šiaulių bankas ir Medicinos bankas (LT)). - **Visa** ir **Mastercard** kortelėmis. - Pagal išankstinę sąskaitą, jei tai iš anksto suderinta su pardavėju.
**Prekių grąžinimas** Gavęs prekę, klientas turi **14 dienų** jai apžiūrėti. Jei dėl kokios nors priežasties klientas nėra patenkintas preke, jis turi teisę per **14 dienų** ją grąžinti, apie tai informuodamas el. parduotuvę el. paštu **info@sauh.lt**. Grąžinama prekė turi būti originalioje pakuotėje ir tokios pat būklės, kaip buvo pristatyta klientui. Ji negali būti naudota ar turėti jokių naudojimo žymių, įbrėžimų ar kitų pažeidimų, kurių nebuvo gavimo metu. Panaudotos prekės nėra priimamos ir bus grąžintos klientui. 1) Prekės gali būti grąžinamos tik toje šalyje, kurioje buvo įsigytos. 2) Dėl grąžinimo būtina susisiekti el. paštu **info@sauh.lt**. 3) Pinigai už grąžintą prekę pervedami į pirkėjo banko sąskaitą nedelsiant, bet ne vėliau kaip per **14 dienų** nuo pirkėjo pranešimo apie grąžinimą gavimo. **ZRN Group OÜ** gali sustabdyti pinigų grąžinimą, kol pirkėjas negrąžins prekės pardavėjui. 4) Grąžinimo išlaidas apmoka klientas. El. parduotuvė grąžina tik prekės kainą. Pristatymo išlaidos (tiek pradinės, tiek grąžinimo) nėra kompensuojamos. 5) Jei grąžinama prekė yra pablogėjusios būklės dėl pirkėjo veiksmų, klientas atsako už jos vertės sumažėjimą. Prekę galima tikrinti tik taip, kaip leidžiama fizinėje parduotuvėje.
**Garantija ir pretenzijų pateikimas** Jei įsigytai prekei taikoma garantija, mes ją **sugrąžinsime į veikiančią būklę arba pakeisime nauja**. Jei per protingą laiką negalime suremontuoti ar pakeisti prekės, pirkėjas turi teisę atgauti visą už prekę sumokėtą sumą. **Remontuotų arba pakeistų prekių pristatymo išlaidas pirkėjui apmoka pardavėjas**, tačiau prekę su garantiniu reikalavimu pirkėjas turi išsiųsti savo lėšomis. ### **Pretenzijų pateikimas ir sąlygos** 1. Pretenzijas dėl prekių galima teikti per **30 dienų** nuo prekės gavimo (taikoma fiziniams asmenims). Garantija **netaikoma** natūraliam susidėvėjimui. 2. Per pretenzijų pateikimo laikotarpį pirkėjas turi teisę į **nemokamą remontą arba pakeitimą**. Jei defektą sukėlė gamybos klaida, padengiamos visos medžiagų, gamybos ir atsarginių dalių išlaidos. 3. Pretenzijų pateikimo pagrindas – **pirkimą patvirtinantis dokumentas**. 4. Garantija **neapima** mokymo, reguliavimo, priežiūros, valymo, kosmetinių defektų šalinimo ir klaidų, atsiradusių dėl naudojimo instrukcijos nesilaikymo. 5. **Garantija netaikoma** pažeidimams, atsiradusiems prekės transportavimo metu po jos perdavimo pirkėjui. 6. Norėdami pateikti pretenziją, siųskite **laisvos formos prašymą el. paštu info@sauh.lt**. Jei pirkėjas ir el. parduotuvė nesusitaria taikiai, pirkėjas gali kreiptis į **Vartotojų ginčų komisiją**. Su procedūra galima susipažinti ir pateikti prašymą čia: **[https://ttja.ee/tarbijavaidluste-komisjon](https://ttja.ee/tarbijavaidluste-komisjon)**. Taip pat pirkėjas gali kreiptis į **Europos Sąjungos vartotojų ginčų sprendimo platformą**: **[https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/index.cfm?event=main.home2.show&lng=LT](https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/index.cfm?event=main.home2.show&lng=LT)**.
**Lojalaus klientas** Jei norite, galite **užsiregistruoti kaip lojalus klientas**. Registruoti naudotojai gauna **specialius pasiūlymus**, o jų duomenys užsakymo metu būna **iš anksto užpildyti**. Be to, prisijungę klientai gali **peržiūrėti savo pirkimų istoriją** ir **išsaugoti mokėjimo būdus**. Lojaliu klientu gali tapti asmenys, **sulaukę bent 18 metų** ir turintys **nuolatinę gyvenamąją vietą**.